اخبار سئو, گوگل

گوگل میگوید انتظار ساده‌تر شدن نتایج جستجو را داشته باشید

ساده‌تر شدن نتایج جستجو

به گفته گری ایلیس از Google، حذف نتایج غنی از نحوه کار و پرسش‌های متداول از جستجوی Google در انتظار راه‌اندازی کامل تجربه مولد جستجوی Google نیست .

برخی از سئوکاران گمانه زنی کرده اند که گوگل ویژگی های خاصی را به دلیل تغییر به پاسخ های مبتنی بر هوش مصنوعی در SGE حذف کرده است. ایلیز گفت که این هدف نیست، و اضافه کرد که گوگل را آزاد می کند تا با “چیزهای دیگر” آزمایش کند.

“هدف نهایی برای هوش مصنوعی نیست. برای ایجاد نتایجی است که تمیز به نظر می رسند. او امروز در Pubcon Pro در آستین گفت: ما فضا را برای x یا y آزاد نمی کنیم .

پیشنهادی: گوگل تایید می کند کیفیت مهمترین عامل در نمایه سازی است

ساده سازی نتایج جستجو یکی از سه نکته کلیدی مورد تاکید در سخنرانی اصلی Illyes این بود که گوگل ویژگی‌های SERP را که کاربران گوگل استفاده نمی‌کردند یا مفید می‌دانستند حذف می‌کرد. این موارد شامل تغییر تصاویر کوچک ویدیو در ماه آوریل و سپس حذف اخیر نتایج کامل HowTo و کاهش قابل مشاهده نتایج غنی از پرسش‌های متداول است.

به نظر می‌رسد بسیاری از بحث‌های اخیر پیرامون Google SGE و دیدگاه ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت برای آینده گوگل، از ایده 10 پیوند آبی در دهه آینده دور شده است. اگرچه Illyes اشاره کرد که این 10 پیوند آبی تنها عنصر پایدار در SERP در 25 سال گذشته از وجود Google بوده است.

ایلیز همچنین خاطرنشان کرد که گوگل بسیاری از «چیزهای درخشان» را راه‌اندازی می‌کند که سئوکاران توجه بیش از حد و منابع زیادی را روی آن‌ها متمرکز کرده‌اند (مثلاً Core Web Vitals). او توصیه کرد در مورد برنامه ریزی برای استراتژی طولانی مدت در مورد ویژگی های جستجو مراقب باشید.

ایلیس گفت: “شما می خواهید به 10 پیوند آبی تکیه کنید.”

پیشنهادی:ساب دامین چیست؟

ایلیز گفت که می توانید این کار را با نوشتن مانند یک انسان و گنجاندن تداعی در محتوای خود انجام دهید.

چرا ما اهمیت می دهیم . جالب است که ببینیم آیا گوگل امسال به حذف ویژگی های بیشتر SERP ادامه می دهد یا خیر. وی با اشاره به این نکته به حضار گفت که به این مورد توجه ویژه ای داشته باشند.

محتوا پادشاه است؟ همانطور که گوگل برای 25 سال انجام داده است، ایلیز تاکید کرد که کلید موفقیت “انتشار محتوای اصلی و مفید است که برای مردم ایجاد شده است.”

در حالی که محتوا «مالیات سلطنتی» است، ایلیز گفت که مهم است که مردم را متقاعد کنید که متوجه شوند شما قابل اعتماد هستید و در موضوعات خود دارای اعتبار هستید. ممکن است در کوتاه‌مدت در مورد موضوعات اساسی «بالاترین قیف» بنویسید، اما پایدار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *