اخبار سئو, گوگل

گوگل ادز خط قوانینش را برای تقویت استانداردها بروز می کند

گوگل ادز

گوگل ادز یا Google Ads با ارائه اطلاعات نادرست برخورد می کند، تخلفات را به یک خط مشی سختگیرانه تر با تعلیق فوری حساب منتقل می کند.

خلاصه

  1. گوگل ادز در ماه نوامبر تغییر در قوانین را اعمال می کند
  2. این به‌روزرسانی، نقض‌ها را از ارائه نادرست به شیوه‌های تجاری غیرقابل قبول منتقل می‌کند.
  3. نقض خط‌مشی جدید می‌تواند باعث تعلیق فوری حساب بدون هشدار شود.

برای حفظ اعتماد و اطمینان از شفافیت در تبلیغات، گوگل به‌روزرسانی خط‌مشی ارائه نادرست خود را اعلام کرده است.

این به روز رسانی که در 21 نوامبر 2023 به اجرا درآمد، برای مقابله با مسائل مربوط به عدم تکمیل یک محصول یا خدمات به دلیل نداشتن صلاحیت طراحی شده است.

پیشنهادی: PWA چیست؟

جزئیات بروز رسانی خط مشی

تغییر خط‌مشی حول حذف عدم تحقق یک محصول یا خدمات به دلیل عدم وجود شرایط لازم از خط‌مشی ارائه نادرست است .

عوض، این مسائل تحت خط مشی شیوه های تجاری غیرقابل قبول بررسی خواهند شد .

Google هشدار می‌دهد که هرگونه نقض این خط‌مشی منجر به تعلیق فوری حساب‌های گوگل Ads متخلف بدون هشدار قبلی می‌شود.

تبلیغ‌کنندگانی که معتقدند به ناحق به نقض این خط‌مشی متهم شده‌اند، می‌توانند درخواست تجدیدنظر ارائه کنند و طرف خود را توضیح دهند.

قوانین ارائه نادرست

خط‌مشی ارائه نادرست  گوگل Ads تبلیغات یا مقاصدی را که کاربران را با حذف اطلاعات مربوط به محصول یا ارائه اطلاعات گمراه‌کننده درباره محصولات، خدمات یا کسب‌وکارها فریب می‌دهند، ممنوع می‌کند.

این خط‌مشی، شیوه‌های تجاری غیرقابل قبولی مانند کلاهبرداری از کاربران را با پنهان کردن یا تحریف اطلاعات مربوط به کسب‌وکار، محصول یا خدمات تبلیغ‌کننده هدف قرار می‌دهد.

سایر موارد نقض شامل استفاده از تکنیک‌های فیشینگ برای جمع‌آوری اطلاعات کاربر، روش‌های قیمت‌گذاری ناصادقانه، تاکتیک‌های کلیک طعمه، طراحی تبلیغات گمراه‌کننده، و ادعاهای اثبات‌نشده یا نادرست است.

قانون های غیرقابل قبول تجاری

خط‌مشی شیوه‌های تجاری غیرقابل قبول Google Ads جعل هویت سایر برندها، تبلیغات نادرست خدماتی که نمی‌توانید ارائه دهید، جمع‌آوری اطلاعات کاربر به بهانه‌های نادرست و سایر تاکتیک‌های فریبنده را ممنوع می‌کند.

گوگل نمونه‌های متعددی از اقداماتی را ارائه می‌کند که این خط‌مشی را نقض می‌کنند، مانند تظاهر به یک کسب‌وکار قانونی وقتی نمی‌توانید محصول یا خدمات تبلیغ‌شده را ارائه دهید.

این قانون همچنین تبلیغات نادرست خطرناک را ممنوع می کند، مانند ادعای ارائه کمک پزشکی اما در واقع فقط به تاخیر انداختن درمان واقعی.

فراتر از نقض‌های مستقیم فهرست‌شده، اگر تبلیغ‌کننده‌ای اخطارهای نظارتی یا تسویه حساب‌های مربوط به شیوه‌های تجاری مبهم را دریافت کند، ممکن است گوگل اقدامی انجام دهد. شکایات خارجی در مورد جعل هویت نیز می تواند عواقبی را در پی داشته باشد.

پیشنهادی: ساب دامین چیست؟

اهمیت پایبندی به قوانین

هنگام ارائه تبلیغات در Google، باید به خط مشی های آن پایبند باشید. آگهی‌هایی که با خط‌مشی‌های Google مطابقت ندارند، تأیید نخواهند شد و دیگر ارائه نمی‌شوند.

نقض فاحش یا مکرر خط‌مشی ممکن است باعث تعلیق حساب شود و همه تبلیغات در حساب شما دیگر ارائه نمی‌شوند.»

می‌توانید نقض خط‌مشی را در مدیر خط‌مشی حساب Google Ads خود بررسی کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *