اخبار سئو, گوگل

گوگل به مشاغل اجازه می دهد لینک رسانه های اجتماعی را به نمایه ها اضافه کنند

رسانه های اجتماعی و گوگل

گوگل اکنون به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد لینک های رسانه‌های اجتماعی را به نمایه‌های کسب‌وکار خود اضافه کنند، و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در محصولات گوگل دیده شوند.

گوگل اکنون به مشاغل اجازه می دهد لینک های رسانه های اجتماعی را به نمایه های تجاری خود اضافه کنند.
کسب‌وکارها می‌توانند برای هر پلتفرم یک پیوند اضافه کنند.
این به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا در محصولات گوگل بیشتر دیده شوند.

گوگل این امکان را برای کسب و کارها معرفی کرده است که پیوندهای پروفایل رسانه های اجتماعی را مستقیماً در نمایه کسب و کار گوگل خود اضافه کنند.

این گزینه جدید شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا حضور خود در رسانه‌های اجتماعی را در کنار سایر اطلاعات در جستجوی گوگل و Maps به نمایش بگذارند.

کسب‌وکارها با داشتن پیوندهای رسانه‌های اجتماعی در نمایه کسب‌وکار گوگل خود، می‌توانند راه‌های بیشتری برای اتصال، کسب اطلاعات و حل مشکلات به مشتریان ارائه دهند.

پیشنهادی: سئو تکنیکال چیست؟

عرضه ویژگی جدید

یک صفحه جدید پشتیبانی Google توضیح می دهد که کسب و کارها اکنون می توانند کنترل کنند که کدام پیوندهای رسانه های اجتماعی در نمایه کسب و کار Google آنها نمایش داده می شود.

کسب و کارها می توانند به ازای هر پلتفرم رسانه اجتماعی یک پیوند به نمایه کسب و کار خود اضافه کنند. پلتفرم های پشتیبانی شده شامل فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، تیک تاک، ایکس (توئیتر سابق) و یوتیوب هستند.

این ویژگی به تدریج در حال گسترش است و در مناطق خاصی در دسترس است.

نحوه استفاده از ویژگی جدید

برای افزودن پیوند رسانه‌های اجتماعی به نمایه کسب‌وکار Google، کسب‌وکارها باید به نمایه خود دسترسی داشته باشند، روی «ویرایش نمایه»، سپس «اطلاعات کسب‌وکار» و در نهایت روی «تماس» کلیک کنند.

در زیر «نمایه‌های اجتماعی»، آنها می‌توانند پلتفرم رسانه اجتماعی را که می‌خواهند پیوند دهند انتخاب کرده و آدرس وب را وارد کنند.

ویرایش یا حذف پیوند از یک فرآیند مشابه پیروی می کند.

برای ویرایش یک پیوند، مشاغل باید فیلد آدرس وب را برای پیوند رسانه اجتماعی تعیین شده به روز کنند. برای حذف یک پیوند، روی نماد «سطل زباله» در کنار نمایه رسانه اجتماعی که باید حذف شود، کلیک کنید.

گاهی اوقات، Google به طور خودکار پیوندهای رسانه های اجتماعی را به نمایه های تجاری واجد شرایط اضافه می کند. برای اصلاح این لینک‌های اضافه‌شده خودکار، کسب‌وکارها می‌توانند پیوند جدیدی را برای همان پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به دنبال همان مراحل اضافه کنند.

پیشنهادی: گوگل Gemini چیست؟

این به چه معناست برای مشاغل؟

امکان افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی راه دیگری را برای صاحبان مشاغل محلی فراهم می کند تا حضور خود را در سراسر اکوسیستم گوگل بهینه کنند.

امروزه مشتریان انتظار دارند پیوندهای رسانه های اجتماعی و وب سایت را در کنار نتایج جستجوی محلی پیدا کنند. کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​اکنون می‌توانند با زنجیره‌های زنجیره‌ای در ارائه آن تجربه یکپارچه همگام شوند.

در حالی که کسب‌وکارها می‌توانند پیوند رسانه‌های اجتماعی مشابهی را به چندین نمایه کسب‌وکار اضافه کنند، نمی‌توانند پیوندهای مختلفی را از یک پلتفرم به یک نمایه واحد اضافه کنند.

این ویژگی را می توان برای هر کسب و کار در جستجو یا Maps یا از طریق API برای مدیریت چندین مکان به طور همزمان مدیریت کرد.

توجه داشته باشید که گوگل معیارهای عملکردی مانند نرخ کلیک را برای این پیوندهای رسانه های اجتماعی ارائه نمی کند.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *