مقالات

اتصال گوشی به سینما خانگی ال جی با بلوتوث

اتصال گوشی به سینما خانگی ال جی با بلوتوث چگونه امکانپذیر است؟ یکی از قابلیتهای فوق العاده و جدید سینما خانگیهای ال جی، اتصال دستگاههای مختلف به آن است. حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید فیلم یا عکسی که در گوشی خود دارید را در سینما خانگی ال جی تماشا کنید. برای اتصال گوشی به سینما خانگی ال جی ، راه‌های مختلفی وجود دارد. تعدادی از روش‌های مختلف اتصال گوشی به سینما خانگی ال جی، نسبت به بقیه روش‌ها، راحت‌تر و کاربردی‌تر هستند. با توجه به مقالات مطالعه شده از service-lg.ir می‌توان به روش‌هایی از جمله روش‌های مختلف وصل شدن گوشی به سینما خانگی ال جی می‌توان به اتصال با کابل usb ، اتصال با بلوتوث، اتصال از طریق وای فای یا دانگل اشاره کرد.

برنامه وصل شدن گوشی به سینما خانگی ال جی با بلوتوث

برای وصل شدن گوشی به سینما خانگی ال جی با بلوتوث نیازی به نصب اپلیکیشن خاصی نیست. یکی از آسان‌ترین روش‌های اتصال گوشی هوشمند به سینما خانگی ال جی، استفاده از بلوتوث هر دو دستگاه است. برای برقراری این اتصال باید ابتدا بلوتوث هر دو دستگاه را روشن کنید. تب بلوتوث سینما خانگی ال جی LG را باز کنید و آن را روی حالت Discoverable قرار دهید. پس از این حالت شما می‌توانید از اتصال گوشی به سینما خانگی ال جی استفاده کنید و فایل‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های درون گوشی را به سینما خانگی ال جی انتقال دهید.

چگونگی فعال سازی بلوتوث سینما خانگی ال جی

در اولین مرحله و پیش از هرگونه اقدامی جهت فعال کردن بلوتوث سینما خانگی ال جی لازم است ابتدا سینما خانگی ال جی خود را نسبت به شروع این فعال سازی آگاه کنیم. در اکثر مدل های سینما خانگی ال جی های ال جی گزینه بلوتوث مستقیما در منوی پیش روی شما قرار گرفته است، بنابراین به راحتی می توانید به منوی سینما خانگی ال جی خود رفته و بلوتوث آن را روشن کنید. توجه نمایید که اگر سینما خانگی شما داریا این بخش نمی‌باش لازم ع=هست تا هرچه سریعتر به نمایندگی تعمیرات الجی مراجعه کرده و مشکل خود را گزارش نمایید.

در روشی دیگر شما باید به منوی مخفی سینما خانگی ال جی خود بروید و برای فعال کردن بلوتوث سینما خانگی ال جی LG از طریق این منو اقدام نمایید (ورود به منوی مخفی سینما خانگی ال جی). این منو دقیقا همان مسیر دسترسی و مورد علاقه تکنسین های تعمیر سینما خانگی ال جی های ال جی است که برای استفاده از برخی قابلیت ها یا فعال سازی و غیرفعال سازی آن ها از این طریق اقدام می کنند. برای دسترسی به منوی مخفی این سینما خانگی ال جی ها از چند طریق می توانید اقدام کنید.

در وهله اول می توانید دکمه ok روی ریموت کنترل و دکمه ok روی پنل سینما خانگی ال جی را به صورت همزمان حدود 8-7 ثانیه نگه دارید یا در برخی مدل های دیگر دکمه ok و دکمه کاهش صدا را به صورت همزمان و حدود 15-10 ثانیه فشار داده تا جهت فعال کردن بلوتوث سینما خانگی ال جی خود به منوی مخفی دسترسی پیدا کنید. حال در این مرحله می توانید به بخش Engineering رفته و پس از فعال سازی بلوتوث سینما خانگی ال جی خود، نسبت به خاموش و روشن کردن مجدد سینما خانگی ال جی اقدام کرده تا گزینه اتصال به دستگاه های بلوتوثی در بخش تنظیمات صدای سینما خانگی ال جی نمایان شود.

نحوه اتصال گوشی شیائومی به سینما خانگی ال جی ال جی چگونه است ؟

اموزش وصل كردن گوشي به تلويزيون ال جي با Screen Mirror در گوشی های شیائومی نیز همانند دیگر برندهایی است که تا اینجا به آن‌ها اشاره کردیم. در واقع Screen Mirror همان فناوری Miracast است که کمپانی‌های مختلف سازنده گوشی موبایل از آن با عناوین مختلفی در گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند. شرکت شیائومی از این فناوری بنام Wireless Display یاد کرده است. برای اتصال گوشی شیائومی به سینما خانگی ال جی ال جی کافی است تا به ترتیب زیر عمل کنید.

تجربه کاربری سامسونگ (UI) و رابط کاربری بسیار اختصاصی مبتنی بر اندروید (MIUI) خود را با هدف کمک به تجربه کاربری بر روی اندروید اصلاح کرده است. تجربه کاربری سامسونگ از یک تلفن هوشمند به دیگری متفاوت است؛ اما تمام تلفن‌های هوشمند هر دو شرکت، حداقل از نسخه Android 9 Pie پشتیبانی می‌کنند.

• تنظیمات سینما خانگی ال جی

مرحله 1. کلید تنظیمات را که بر روی کنترل قرار دارد، بفشارید و پس از آن گزینه Network را انتخاب کنید.

مرحله 2. در منو Connection گزینه Device Connector را انتخاب کنید.

مرحله 3. سپس گزینه Smartphone را انتخاب کرده و پس از آن گزینه Screen Share را انتخاب کنید.

• تنظیمات گوشی

مرحله 1. نوار بالا گوشی را به پایین بکشید تا گزینه‌های Control Center در اختیار شما قرار بگیرد و سپس گزینه Cast را انتخاب کنید.

مرحله 2. در اینجا از شما خواسته می‌شود تا Bluetooth و WiFi خود را روشن کنید. پس از آن گوشی شروع به جست‌وجو و یافتن دستگاه‌های در مجاورت شما می‌کند.

مرحله 3. سینما خانگی ال جی هوشمند خود را در فهرست دستگاه‌های موجود انتخاب کنید.

معایب اتصال گوشی به سینما خانگی با بلوتوث

اتصال گوشی به سینما خانگی با بلوتوث ممکن است دارای معایب زیر باشد:

۱. کاهش کیفیت صدا: ممکن است در اتصال بی‌سیم با بلوتوث، کیفیت صدا کاهش یابد نسبت به اتصال باسیم.

۲. تاخیر در انتقال صدا: برخی از سینماهای خانگی با بلوتوث ممکن است دارای تاخیر در انتقال صدا باشند که می‌تواند بر تجربه تماشای ویدیوها تأثیر بگذارد.

۳. محدودیت برد بلوتوث: برخی از دستگاه‌های بلوتوث ممکن است محدودیت در برد داشته باشند و در صورت فاصله زیاد بین گوشی و سینما، اتصال قطع شود.

۴. نیاز به شارژ باتری: برای استفاده از اتصال بلوتوث، باید باتری گوشی و دستگاه سینما خانگی شارژ شده باشد و این ممکن است نیاز به مداوم شارژ کردن دو دستگاه را ایجاب کند.

آنچه درباره اتصال گوشی به سینما خانگی ال جی ال جی آموختیم

در این مطلب با هرآنچیزی که باید درباره نحوه کار و اتصال گوشی به سینما خانگی ال جی ال جی می‌دانستید، از جمله روش‌های مختلف اتصال (با سیم و بدون سیم)، تنظیمات مربوط به اتصال در سینما خانگی ال جی و نحوه وصل كردن تلويزيون ال جي به گوشي های مختلف را آموزش دادیم. اگر سینما خانگی ال جی شما ال جی نیست می‌توانید مقاله «چگونه تصویر گوشی را روی سینما خانگی ال جی ببینیم؟» را مطالعه کنید.

اگر باوجود راهنمایی‌های انجام شده امکان اتصال به سینما خانگی ال جی را ندارید یا مشکل دیگری برای سینما خانگی ال جی‌تان به وجود آمده که نیاز به تعمیرکار دارید، می‌توانید از کارشناسان service-lg.ir کمک بگیرید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه کافی است وارد صفحه تعمیرات سینما خانگی الجی شوید و با ارتباط خود را آغاز نمایید.

کارشناسان در نمایندگی تعمیرات سینما خانگی service-lg.ir با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین با تکیه بر دانش و مهارت‌های بالای خود، توانایی بررسی و رفع انواع اشکالات دستگاه مورد بحث و در صورت نیاز تعویض قطعات را دارند. شما کاربران عزیز می توانید اطمینان داشته باشید که سینما خانگی شما به تخصصی ترین شکل تعمیر شده و عملکرد آن به کیفیت اولیه برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *