مقالات

دزدگیر سایلکس، حافظ جان و مال و امنیت در اماکن مختلف

دزدگیر سایلکس، یک گزینه مطمئن و مقرون به صرفه در تامین امنیت اماکن مختلف محسوب می‌شود.

دزدگیر سایلکس یکی از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در کشور ایران بوده و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته است به یکی از کارآمدترین سیستم‌های حفاظتی حال حاضر تبدیل شود. حفظ امنیت خانه و محل کار یکی از دغدغه‌های مهم افراد جامعه به شمار می‌رود و اهمیت بسیار بالایی دارد. به ویژه در جامعه امروزی که روش‌های سرقت و مزاحمت نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. شما می‌توانید با خرید دزدگیر سایلکس یا سایر دزدگیرها، این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را از بین ببرید. چرا که دزدگیر یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای تامین امنیت اماکن مختلف می‌باشد.

دزدگیر سایلکس، یک گزینه مطمئن و مقرون به صرفه در تامین امنیت اماکن مختلف محسوب می‌شود.

انواع دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس به سه دسته ساده، تلفن کننده با خط ثابت و سیم کارتی تقسیم می‌شود که در ادامه هرکدام را به همراه ویژگی‌هایشان توضیح داده‌ایم.

دزدگیر سایلکس ساده

این نوع دزدگیر همان‌طور که از نام آن مشخص است، عملکرد ساده‌ای دارد. زمانی که سنسور یا چشمی دزدگیر تحریک می‌شود، آژیر دزدگیر به صدا در‌می‌آید. دزدگیر اماکن سایلکس مدل SL14 یکی از دزدگیرهای ساده است.

دزدگیر سایلکس تلفن‌کننده با خط ثابت

در دزدگیر اماکن سایلکس تلفن کننده با خط ثابت، علاوه بر این که تحریک سنسور موجب به صدا درآمدن آژیر می‌شود، قابلیت دریافت پیام هشدار از طریق برقراری تماس نیز وجود دارد. این دزدگیر با شماره‌های ذخیره شده در حافظه دستگاه تماس می‌گیرد. دزدگیر اماکن سایلکس مدل PD14 از دزدگیرهای تلفن کننده با خط شهری به شمار می‌رود.

دزدگیر سایلکس سیم کارتی

به صدا درآمدن آژیر در هنگام تحریک سنسور، ارسال پیامک و برقراری تماس با شماره‌های ذخیره شده در حافظه دستگاه از قابلیت‌های دزدگیر سیم کارتی سایلکس هستند. پنل دزدگیر SG8 از دزدگیرهای سیم کارتی بوده و می‌تواند قابلیت‌های دیگری مانند: هشدار روشن/خاموش شدن دستگاه، تمام شدن باتری و شارژ سیم کارت را اعلام کند.

دزدگیر سایلکس دارنده ریموت غیرقابل هک هاپینگ

دزدگیر اماکن سایلکس با ارائه قابلیت‌های هوشمند و پیشرفته به عنوان یکی از مطمئن‌ترین دزدگیرهای ایرانی است که می‌تواند از امنیت محل زندگی و محل کار شما به خوبی محافظت کند. این دزدگیر از ریموت هاپینگ (Hopping Remotes) بهره می‌برد. این ریموت در زبان انگلیسی با نام رولینگ کد شناخته می‌شود و یک ریموت فوق پیشرفته است که در برابر نفوذ هکرها مقاوم می‌باشد. ریموت هاپینگ با استفاده از رمزگذاری پیشرفته از نفود هکرها جلوگیری می‌کند و اکثرا در فناوری‌های بدون کلید (keyless)، گاراژ و خانه مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.

دزدگیر سایلکس، ریموت غیر قابل هک هاپینگ دارد و در برابر نفوذ هکرها بسیار مقاوم است.

مزایای خرید دزدگیر سایلکس

خرید دزدگیر سایلکس، مزایا و قابلیت‌های فراوانی را به همراه دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

افزایش امنیت و کاهش سرقت و ورود افراد غیرمجاز

دزدگیر اماکن سایلکس نه تنها یک عامل بازدارنده است، بلکه یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای ایجاد هشدار و اطلاع رسانی به موقع در مواقع مورد نیاز می‌باشد. این دزدگیر از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کرده و به کاهش میزان سرقت و مزاحمت کمک می‌کند.

توانایی کنترل از راه دور

یکی از قابلیت‌های مهم دزدگیر اماکن سایلکس، قابلیت کنترل از راه دور آن است. دزدگیر هوشمند سایلکس به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از راه دور و بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های زمان و مکان، دزدگیر خود را از طریق اپلیکیشن موبایل کنترل کرده و آن را فعال یا غیر فعال کنید.

کیفیت بالا

دزدگیر سایلکس توسط شرکت معتبر صنایع الکترونیک سایلکس تولید شده است. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی بوده و از استانداردهای لازم بهره می‌برند. کیفیت تجهیزات این برند داخلی موجب شده است که محصولات سایلکس در لیست پرفروش‌ترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی قرار گیرند.

قیمت مناسب

قیمت دزدگیر سایلکس به نوع دزدگیر، امکانات و تجهیزات آن بستگی دارد و قیمت آن از چند میلیون تا چند ده میلیون متغیر است. اما به طور کلی، قیمت دزدگیر اماکن سایلکس با توجه به این که در کشور ایران تولید می‌شود، بسیار مناسب و اقتصادی به نظر می‌رسد.

تنوع بالای محصولات

انواع مختلف دزدگیر اماکن سایلکس برای کاربردهای متفاوت تولید می‌شوند که هر یک دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. تنوع بالای محصولات موجب می‌شود تا کاربر بتواند دزدگیر مورد نیاز خود را از بین محصولات مختلف پیدا کند.

گارانتی و پشتیبانی از محصولات

یکی از نکاتی که در هنگام خرید دزدگیر منزل مورد توجه قرار می‌گیرد، گارانتی و پشتیبانی آن است. گارانتی به معنای تضمین کیفیت کالا و پشتیبانی از عملکرد آن در طولانی مدت می‌باشد. شرکت سایلکس نیز با ارائه گارانتی معتبر خیال شما را از بابت خرید راحت می‌کند.

برخورداری از نرم‌افزار موبایل

نرم‌افزار دزدگیر سایلکس در دو نسخه اندروید و iOS ارائه شده است. این نرم‌افزار قابلیت انجام تنظیمات مختلف روی دزدگیر اماکن سایلکس و کنترل از راه دور آن را فراهم می‌کند.

پرطرفدارترین دزدگیر سایلکس

هر برندی، محصولاتی دارد که از بیشتر جنبه‌ها کم‌نظیر بوده و جزء محصولات پرفروش آن برند به‌شمار می‌روند، دزدگیر سایلکس نیز از این قضیه مستثنی نیست. در ادامه، پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین دزدگیر سایلکس را به شما معرفی می‌کنیم.

دزدگیر سایلکس sg8 q

پرفروش‌ترین دزدگیر سایلکس، دزدگیر سایلکس SG8 Q است که قابلیت‌های متعددی مانند: 5 زون با قابلیت تعریف هر یک از زون‌ها به 8 حالت، قابلیت تماس با خط ثابت و سیم ‌کارت،  ثبت 99 واقعه آخر با زمان و تاریخ، 24 ثانیه پیام قابل ضبط به شکل 1 تا 4 پیام مجزا و ریموت هاپینگ کد 433.92 مگاهرتز (با امکان تعیین سطح دسترسی کاربران) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید دزدگیر سایلکس از نمایندگی مجاز

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید دزدگیر سایلکس رعایت کنید، خرید آن از نمایندگی مجاز است. چرا که در صورت خرید از نمایندگی مجاز از گارانتی محصول بهره‌مند شده و اطمینان پیدا می‌کنید که محصول اصل خریداری کرده‌اید. امنیت، یکی از مقوله‌های بسیار مهم در زندگی است و ارزش صرف وقت و هزینه را دارد. بنابراین قبل از خرید تجهیزات امنیتی و نظارتی مانند دزدگیر و دوربین مداربسته، حتما با کارشناس خبره این حوزه مشورت نموده و متناسب با نیازتان، محصول اصل و دارای گارانتی را از نمایندگی مجاز تهیه کنید.

سخن آخر

اگر امنیت محل زندگی و کار خود را تامین نکنید، ممکن است بعدا هزینه زیادی در اثر سرقت و ورود افراد غیرمجاز به شما تحمیل شود. یکی از بهترین راه‌های تامین امنیت، استفاده از دوربین مداربسته است که البته هزینه بالایی دارد. در حالی که دزدگیر اماکن، نسبت به دوربین مداربسته گزینه مقرون به صرفه‌تری بوده و کمک فراوانی در تامین امنیت مکان مورد نظر شما می‌کند. یکی از بهترین و ثابت‌شده‌ترین تجهیزات امنیتی، دزدگیر سایلکس بوده که تولید کشور ایران می‌باشد و در انواع مدل‌ها با قابلیت‌های مختلف ارائه می‌شود. قیمت مناسب، کیفیت بالا و گارانتی معتبر از ویژگی‌های مهم دزدگیر سایلکس هستند.

منبع: تامین امنیت اماکن با دزدگیر سایلکس | تک کنترل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *