مقالات

خرید دستگاه پولیش

اکثر خریداران دستگاه پولیش خودرو می‌خواهند بدانند که پرفروش ترین دستگاه پولیش اوربیتال در ۱۴۰۲ چیست. این وسیله پرکاربرد از ابزارآلات جدیدی ست که برای ترمیم ظاهر و زیبایی ماشین استفاده می‌شود. از زمانیکه تولید شده، یکی از پرطرفدارترین دستگاه پولیش های بازار شده است. در این مقاله همراه تیم تخصصی اتوکلیک دیتیلینگ باشید تا با نمونه های باکیفیت و پرفروش دستگاه پولیش اوربیتال آشنا شوید. به کمک این دستگاه می‌توان اشکالات و نواقص سطوح زیادی را از بین برد. همچنین شفافیت و درخششی در اجسام ایجاد کرد. در این مقاله ابتدا لازم است که با دستگاه پولیش اوربیتال آشنا شوید و از عملکرد و کارایی مطلع شوید. همچنین با انواع دستگاه پولیش مانند: پولیشر روتاری، پولیشر اوربیتال، پولیشر دوال اکشن و پولیشر انگشتی آشنا شوید. سپس تفاوت این دستگاه ها و نمونه های پرفروش آن را به شما نشان می‌دهیم.

انواع دستگاه پولیش

در این بخش ابتدا به معرفی انواع دستگاه پولیش می‌‌پردازیم. همانطور که گفتیم پولیشر ها در چهار نوع طراحی شدند.

  • پولیشر چرخشی یا روتاری
  • پولیشر اوربیتال
  • پولیشر دوال اکشن
  • پولیشر انگشتی

علاوه بر این تفاوت دستگاه پولیش یا قسمت پد پولیش، تفاوت های دیگری نیز دارند. مثلا از لحاظ تغذیه ی انرژی، هر دستگاه می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. مانند:

  • دستگاه پولیش برقی
  • دستگاه پولیش شارژی
  • دستگاه پولیش بادی

البته اکثریت پولیشر ها در دسته ی اول یعنی دستگاه پولیش برقی قرار دارند. اما نمونه های دستگاه پولیش شارژی که باتری آن با برق شهری شارژ می‌شود. و دستگاه پولیش بادی که با کمپرسور کار می‌کند نیز راجع است. از نظر پد پولیش نیز، قابلیت تغییر برای همه ی دستگاه ها وجود دارد. شما می‌توانید پد پولیش هر دستگاهی را تغییر داده و از انواع آن استفاده کنید. مانند پد پولیش زبر، متوسط و نرم یا آنتی هولوگرام. هر کدام از این پد ها دارای جنس های مختلف هستند که نمونه هایی از آنها مانند: پد پولیش ماکروفایبر، پد پولیش هیبریدی، پد پولیش پشمی، پد پولیش اسفنجی، پد پولیش نمدی و…

آشنایی با دستگاه پولیش اوربیتال

دستگاه پولیش اوربیتال نوع حرفه ای دستگاه پولیش های چرخشی قدیمی می‌باشد. تفاوت این دستگاه پولیش با دیگر نمونه ها در حرکت آنهاست. حرکت پولیشر اوربیتال به صورت نامنظم و حرکتی مانند دست انسان دارد. علاوه بر حرکت و چرخش پد پولیشر حول محور مرکزی، محور اتصال پد نیز حرکت می‌کند و چرخشی نامنظم ایجاد می‌کند. این نوع چرخش سبب می‌شود که قسمت های بیشتری از سطح پولیش کاری شود. همچنین از ایجاد هولوگرام و رد جلوگیری می‌کند.

این دستگاه از هر نظر آسیب های کمتری به سطوح وارد می‌کند. به همین خاطر بسیار محبوب است. سرعت لایه برداری دستگاه پولیش اوربیتال کمتر از دیگر دستگاه پولیش ها می‌باشد. از این جهت برای افراد مبتدی و تازه آموزش دیده مناسب است. زیرا این افراد در ابتدای کار نمی‌توانند با پولیشر های چرخشی و با سرعت زیاد کار کنند. کنترل پولیشر های اوربیتال ساده است. اما استفاده از دستگاه معایبی هم دارد که شامل نکات زیر می‌شود.

  • لایه برداری کمتری نسبت به دستگاه پولیش چرخشی دارد
  • مدت زمان بیشتری برای انجام با پولیشر اوربیتال لازم است
  • قیمت آن نسبت به دستگاه پولیش چرخشی بیشتر است
  • به هنگام استفاده از پولیشر اوربیتال، فقط باید از پد پولیش اوربیتال استفاده نمود

پولیشر اوربیتال یا چرخشی؟

شاید این سوال هم برای شما مطرح باشد. پولیشر اوربیتال بهتر است یا چرخشی؟ شاید برای شما پرفروش ترین دستگاه پولیش اوربیتال مناسب باشد اما برای فردی دیگر دستگاه پولیش چرخشی یا روتاری. هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. همانطور که گفتیم گونه ی دیگری نیز وجود دارد که بسیار پرکاربرد است. این مدل دستگاه پولیش دوال اکشن می‌باشد. این دستگاه ترکیبی از پولیشر اوربیتال و پولیشر روتاری است. برای برخی افراد نیز این مدل قابل استفاده است. این دستگاه همانند اوربیتال آنتی هولوگرام است اما سرعت بیشتری از اوربیتال دارد. از هر دو دستگاه ویژگی های مثبت را دریافت کرده است. اما اگر بین دو دستگاه اوربیتال و روتاری، نمیدانید که کدام را انتخاب کنید، بهتر است هر دو را کاملا بشناسید.

تا الان اطلاعات زیادی درباره دستگاه پولیش اوربیتال دریافت کردید. حال باید بدانید که دستگاه پولیش چرخشی یا همان روتاری چیست. پولیشر روتاری، با داشتن سرعت بالا می‌تواند لایه برداری عمیق تری انجام دهد. حرکت این دستگاه حول یک محور مشخص می‌باشد، به همین دلیل امکان ایجاد هولوگرام یا رد دستگاه وجود دارد. پولیشر روتاری نسبت به پولیشر اوربیتال قدیمی تر هست‌. به همین دلیل قیمت کمتری هم دارد‌. کار کردن با این پولیشر سخت تر از دستگاه پولیش اوربیتال است و مناسب افراد مبتدی نیست. از این نظر خرید دستگاه پولیش اوربیتال برای افراد مبتدی ارجحیت دارد.

قیمت پولیش اوربیتال

قیمت دستگاه پولیش در مدل های مختلف متفاوت است. اما در این مقاله سعی داریم که نمونه های پرفروش پولیشر اوربیتال را به شما معرفی کنیم. یکی از بهترین و پرفروش ترین دستگاه پولیش، دستگاه پولیش دوال اکشن اوربیتال می‌باشد. همانطور که گفتیم با خرید این دستگاه، انگار هر دو دستگاه را خریداری کرده اید و دیگر نیازی به خرید دستگاه اوربیتال ندارید. دستگاه بعدی پولیشر اوربیتال شاین میت می‌باشد. این دستگاه با قابلیت تثبیت کننده داخلی، استارت نرم و فناوری کاهش لرزش ساخته شده است. همچنین وزن آن متعادل بوده و کمردرد در اپراتور ایجاد نمی‌کند. به گونه ای طراحی شده که در صفحه پلت آن چند سوراخ وجود دارد، تا ایجاد گرما و آسیب وارد نکند. پولیشر اوربیتال بعدی از مدل لوتک پرو می‌باشد.

این دستگاه پولیش تنظیم سرعت دو حالته دارد و پولیش کاری با آن بسیار ساده است. اگر به دنبال ارزان قیمت ترین دستگاه پولیش اوربیتال هستید، مدل مینی مکس را به شما معرفی می‌کنم. دستگاه پولیش مینی مکس با نهایت سرعت ۳۸۰۰ دور بر دقیقه طراحی شده است. همچنین دارای دیمر تنظیم دور می‌باشد. این دستگاه در دو نوع چرخش دورانی و چرخش اوربیتالی حرکت می‌کند. برای افرادی که به دنبال یک دستگاه پولیش ارزان و کوچک می‌گردند، دستگاه پولیش اوربیتال مینی مکس پیشنهاد فوق العاده ای می‌باشد. پولیشر های معرفی شده از نمونه های پرفروش و پرتکرار دستگاه پولیش اوربیتال هستند. با خرید از فروشگاه اینترنتی اتوکلیک دیتیلینگ و مشاوره ی رایگان با کارشناسان فروش، می‌توانید بهترین پولیشر اوربیتال را انتخاب کنید.

چه دستگاه پولیشی بخرم

اگر می‌خواهید بدانید که چه پولیشری بخرید، باید تمام معیار های گفته شده را در نظر بگیرید. تا انتخابی صحیح داشته باشید. ابتدا باید بدانید که برای انجام چه خدماتی به این دستگاه نیاز دارید. برای مراکز دیتیلینگ لازم دارید یا برای کارواش؟ بیشترین استفاده از پولیشر ها در کارگاه های نقاشی نیز می‌باشد. پس از آن بهتر است درمورد دستگاه های پولیش تحقیق کنید مطابق با کار و مقدار استفاده شما باشد. توان دستگاه نکته ی بسیار مهمی می‌باشد. اندازه ی صفحه پولیش و تعداد پد های پولیش را بررسی کنید. قیمت دستگاه را در نظر بگیرید. پیشنهاد ما به شما این است که دستگاه را با قیمتی مناسب در آسان ترین شرایط و از فروشگاهی با اعتبار بالا خریداری کنید‌. این نکات مهم را به هنگام خرید فراموش نکنید. پس از خرید دستگاه پولیش راهنمای نگهداری از دستگاه را مطالعه کنید. تا برای طول عمری بیشتری و کارایی مفید تر، از دستگاه پولیش بهتر نگهداری کنید. برای خرید دستگاه صفرشویی نیز لازم است ابتدا تحقیق کنید، سپس برای خرید آن انتخاب کنید.

چه دستگاه پولیشی بخرم

سخن پایانی

در این مقاله خواندیم که پرفروش ترین دستگاه پولیش اوربیتال در ۱۴۰۲ چیست. هیچ گاه نمی‌توان قطعی گفت که برند پیش رو از پرفروش ترین نمونه های پولیشر می‌باشد. اما میتوان بر اساس شارژ مجدد محصول و رضایت و کیفیت بالا از محصول این تصمیم را گرفت که نمونه های پر طرفدار کدام اند. دستگاه پولیش اوربیتال، پولیشری با کیفیت و شناخته شده در بازار دیتیلینگ امروزی ست. ما به همراه اتوکلیک دیتیلینگ سعی کردیم که انواع دستگاه پولیش رابه شما معرفی کنیم. همچنین از انواع پد پولیش در این مقاله سخن گفتیم و جنس آنها را نام بردیم.

با دانستن این اطلاعات، انتخاب یک پولیشر خوب آسان تر می‌شود. اما بهتر است بدانید که دستگاه پولیش اوربیتال یک نمونه ی عالی بوده و نمیتوان از دست کشید. اگر قصد خرید پولیشر اوربیتال را ندارید، بهتر است به سراغ دستگاه پولیش دوال اکشن بروید. اما اگر بین دستگاه پولیش اوربیتال یا روتاری گیر کردید، بهتر است کار خود را بررسی کند. اگر قدرت دستگاه برایتان مطرح است و فردی حرفه ای هستید، دستگاه پولیش چرخشی برای شما مناسب است. همچنین این دستگاه سرعت بالا و عملکرد سریع تری دارد.

اما اگر فردی مبتدی هستید که نمی‌خواهید در ابتدای کار خود خاطره ی بدی از آسیب به بدنه خودرو داشته باشید، بهتر است با دستگاه پولیش اوربیتال شروع کنید. این دستگاه شاید فقط خط و خش های سطحی را از بین ببرد، اما راحت تر دستگاه چرخشی قابل کنترل است. البته بهتر است پس از بین رفتن خط و خش از سرامیک خودرو استفاده کنیم تا مانند یک لایه محافظتی، بدنه اتوموبیل را پوشش دهد. حال می‌دانیم که چه دستگاه پولیشی برای کار ما بی خطر است. پس همان را انتخاب و خریداری کنید. سپاس از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

برای خرید و یا مشاوره با ما تماس بگیرید

09125989674

02166350305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *