مقالات

خرید یک شومیز زنانه برای میهمانی های عید

حتما می دانید که یکی از سوالات پرتکرار خانم ها، به ویژه وقتی می خواهند به مهمانی بروند؛ این است که «چی بپوشم؟» حتی اگر آنها در کمد خانه، تعداد زیادی لباس مجلسی و مهمانی داشته باشند، باز هم طبق عادت، این سوال را از خود می پرسند. گویی علاقه خاص خانم ها به خرید لباس، خط پایان ندارد. آنها دوست دارند هر بار که به پاساژ می روند، لباسی را برای خود بخرند و آن را به کمد خانه شان اضافه کنند. این کار، احساسات مثبتی را در وجود آنها ایجاد می کند. اما یکی از لباس هایی که بیشتر خانم ها، آن را در کمد منزل دارند؛ شومیز زنانه است.

شومیز از آن دست لباس هایی است که حتی اگر چند مدل و طرح آن در کمد خانه باشد؛ باز هم خانم ها را اقناع نکرده و آنها دوست دارند باز هم مدل های جدیدی از این لباس را خریده و به جمع لباس هایشان اضافه کنند. به راستی که ضرورت شومیز زنانه در هر مهمانی و مجلسی احساس می شود. به ویژه مهمانی های عید که جزو مهمانی های خاص به شمار آمده و باید شومیز مناسبی را در این موقعیت انتخاب کرد. در ادامه می خواهیم به چند مدل شومیز زنانه شیک اشاره کنیم. مدل هایی که برای استفاده در مهمانی عید نیز مناسب به نظر می رسند.

شومیز زنانه جلو بسته:

یکی از شیک ترین و در عین حال ساده ترین شومیز زنانه که می توان آن را برای مهمانی های عید انتخاب کرد؛ شومیز جلو بسته است. بخش جلویی این لباس فاقد هر نوع زیپ و دکمه بوده و سادگی خاصی را به تصویر می کشد. ساده پسندان می توانند این شومیز را انتخاب کرده و با آن یک استایل زیبا خلق کنند. ناگفته نماند برخی از مدل های شومیز جلو بسته در قسمت بالایی لباس دارای دکمه نما بوده و این دکمه ها صرفا جهت افزایش زیبایی شومیز، کار شده اند.

شومیز زنانه پشت باز:

یکی از پرطرفدارترین شومیزهای زنانه، مدل پشت باز است. این مدل، مورد توجه خانم های جوان قرار گرفته و برای استفاده در مهمانی های دوستانه و خودمانی، مناسب است. شومیزهای پشت باز به واسطه طراحی خاص و جذاب خود، جلوه بی نظیری به استایل فرد بخشیده و او را به یک بانوی شیک پوش و مدرن تبدیل می سازند.

شومیز زنانه ساده:

یکی دیگر از مدل های محبوب این لباس، شومیز زنانه ساده است که فاقد طرح و مدل خاصی است. اغلب بانوان شیک پوش، این مدل را انتخاب می کنند. شومیزهای ساده را می توان به راحتی با انواع دامن و شلوار به ویژه دامن و شلوار لی ست کرد. همچنین می توان از این شومیز برای دورهمی ها و مهمانی های رسمی استفاده نمود.

شومیز یقه هفت:

شومیز یقه هفت برای آن دسته از بانوانی مناسب است که دارای گردن های کشیده و بلند می باشند. این لباس، زیبایی گردن را بیشتر به رخ کشیده و یک استایل جذاب و زیبا را به خانم ها می بخشد.

شومیز یقه پاپیونی:

شومیز یقه پاپیونی به واسطه طراحی فانتزی خود در قسمت یقه، مورد توجه بوده و برای فانتزی پسندان، گزینه مناسبی تلقی می شود. این لباس را می توان در مهمانی هایی مثل جشن تولد به تن کرد.

شومیز یقه پلیسه:

شومیز یقه پلیسه از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده و لباسی فاخر و زیبا را به تصویر می کشد. این شومیز را می توان در جشن هایی مثل جشن عروسی یا تولد به تن کرد.

شومیز ساتن:

شومیز ساتن به دلیل درخشندگی و براقیت خاصی که دارد، همواره در مرکز توجه می باشد. بنابراین اگر می خواهید چشم همه به شما خیره بماند، می توانید از این لباس برای دستیابی به هدفتان استفاده کنید. شومیز ساتن دارای رنگ های متنوعی است و در مهمانی ها و جشن های مختلف، مثل یک همراه خوب، کنارتان خواهد بود.

شومیز حریر:

یکی از لباس هایی که می توان از آن برای مهمانی های عید استفاده کرد و یک استایل تماشایی را توسط آن ایجاد نمود؛ شومیز حریر است. با پوشیدن این شومیز نه تنها زیبایی خاصی خواهید یافت، بلکه متوجه حضور آن در تن نخواهید شد؛ چون لباس سبک و راحتی است.

شومیز مخمل:

با توجه به اینکه هوا در عید، کمی سرد است و هنوز گرم نشده، می توان شومیز مخمل را برای مهمانی های عید انتخاب کرد. شومیز مخمل با آن رنگ های جذاب و دلربای خود، وسوسه خرید را به جان خانم ها انداخته است. از این شومیز زنانه می توان در مهمانی های غیر رسمی و رسمی استفاده کرد.

شومیز لی:

شومیز لی از آن دست شومیزهای پرفروشی است که همیشه و همه جا در راس توجه می باشد. این لباس که این روزها ترند شده، بهترین انتخاب برای مهمانی های عید است و می توانید برای جمع های دوستانه از آن استفاده کنید. قطعا با پوشیدن این شومیز و شلوار لی، استایل خاصی پیدا خواهید کرد.

راهنمای خرید شومیز زنانه

پیش از خرید شومیز زنانه، می بایست به نکات مهم به عنوان راهنمای خرید توجه نمایید. نکته اول اینکه جنس لباس را بررسی کرده و با توجه به فصل، آن را انتخاب کنید. همچنین جنسی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت و راحتی، با پوستتان سازگار باشد. تمامی جزئیات و قسمت های لباس مانند یقه، آستین و کمر را بررسی کرده و سپس لباسی مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. حتما شومیز سایز دار را بخرید؛ نه شومیز فری سایز؛ چرا که شومیزهای سایز دار، از شما فرد خوش پوش تری می سازند. به رنگ و طرح شومیز دقت کرده و با عجله آنها را انتخاب نکنید؛ ممکن است پس از انتخاب عجولانه، حس پشیمانی را تجربه کنید.

از کجا شومیز شیک و زیبا برای عید بخریم؟

اگر به دنبال خرید شومیز زنانه شیک و زیبا برای مهمانی های عید هستید. اگر ملاک انتخاب شما برای خرید این لباس، کیفیت و قیمت آن می باشد، مسیری مناسب را جهت تامین خواسته هایتان به شما نشان خواهید داد. فروشگاه شنل قشم که یکی از مجموعه های برتر در حوزه فروش شومیز زنانه به شمار می آید، به نیازتان به خوبی پاسخ خواهد گفت.

در این مجموعه، شیک ترین و جدیدترین شومیزهای زنانه را مشاهده خواهید کرد. لباس هایی که علاوه بر کیفیت و جنس مطلوب خود، قیمت بسیار مناسبی دارند. قطعا با مشاهده این قیمت ها دچار حس تعجب خواهید شد. فروشگاه فوق به شما خریداران عزیز کمک می کند تا علاوه بر خرید مقرون به صرفه، متفاوت ترین و بهترین خرید عمرتان را تجربه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *