مقالات

بهترین کرم پودر در دنیا

کرم پودرها جزو اون محصولات اساسی هستن که اگر بخوایم توی روتینِ میکاپمون ازشون استفاده کنیم نیاز داریم که بهترین ها رو بشناسیم چرا که این محصول مثل پایه و بِیس برای میکاپ ما عمل میکنه و اگر محصولی که استفاده میکنیم کیفیت خوبی نداشته باشه باید منتظر باشیم که بقیه ی مراحل و محصولات هم زیبایی و کیفیت خودشون رو از دست بدن.
ما در مای سفورا به شما یاد میدیم که کدوم محصول برای پوست شما مناسبه و چه محصولی بهترین نتیجه رو به شما میده ، امروز هم میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودر های دنیا ( و البته مای سفورا ☺ ) رو به شما معرفی کنیم.، برای شناخت و آشنایی با بهترین ها تا انتای این مطلب با ما همراه باشین.

کرم پودر مک

یکی از بهترین کرم پودرهایی که نواع پوست با خیال راحت میتونن اون رو استفاده کنند.

ویژگی های این کرم پودر :

  1. 24 ساعت موندگاری
  2. تکسچری فلوئیدی و فید بسیار راحت روی پوست
  3. کاور قابل ساخت (طبیعی ، مدیوم و فول )
  4. آبرسان پوست
  5. کنترل میزان چربی پوست
  6. دارای فرمولاسیونی فوق العاده
  7. ظاهر نهایی مات و مخملی

به میزانی که از این محصول استفاده میکنید میتونید کاور و پوشانندگی طبیعی تا فول داشت باشین و این بستگی به نیاز شما داره به همین خاطر پیشنهاد میکنیم، یک لایه از محصول رو استفاده و فید کنید، اجازه بدین خشک بشه و بعد اگر نیاز بود میتونید لایه ای دیگه به اون اضافه کنید.

فرمولاسیون اون به شکلی طراحی شده که از نفوذِ مواد کرمی به منافذ و خطوط ظریف روی پوست به شدت جلوگیری میکنه و این ویژگی برای افرادی که در طول روز زمانی برای تمدید و چک میکاپشون رو ندارن بسیار عالی هست.

کرم پودر مک، پوست رو آبرسانی میکنه و اجازه نمیده که کرم روی پوست خشک و یا کیکی بشه ، اما اگر پوست خیلی خشکی دارین پیشنهاد میکنیم قبل از این محصول حتما از پرایمری آبرسان استفاده کنید و یا این که کرم پودرتون رو با محصولاتی مثل اسنشیال اویل مک ترکیب کنید تا رطوبت اون افزایش پیدا کنه و ظاهرش از حالت مات بیرون بیاد و ظاهری با طراوت به خودش بگیره.

این محصولات رو به صورت اورجینال میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر نارس

محصول بعدی کرم پودر نارس، مناسب برای افرادی که پوست نرمال و یا خشکی دارند ، ویژگی های این محصول پرطرفدار:

  1. 16ساعت موندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. ضد انتقال
  4. مناسب برای پوست های خشک ، نرمال و کدر
  5. ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
  6. دارای ترکیباتی مفید و رطوبت رسان برای پوست
  7. کاور مدیوم تا فول

کرم پودس نارس ضد انتقال هست به این معنی که شما بعد از میکاپ اگر نیاز داشته باشین که لباستون رو تعویض کنید و یا از ماسک استفاده کنید، خیالتون راحته که میکاپ و کرم پودرتون به هم نمیریزه و ثابت باقی میمونه.

این محصول دارای ترکیبی از عصاره های سیب، تمشک و هندوانه هست که این ترکیب باعث میشه پوست رطوبت رسانی بشه، ظاهر خیلی درخشان و شادابی بگیره و به مرور زمان بافت اون رو بهبود میبخشه.

تکسچر فلوئیدی این کرم پودرباعث شده فید و خوابِ خیلی خیلی راحتی روی پوست داشته باشه و یکی از پرطرفدارترین کرمپودرها بین افرادی با پوست خشک و نرمال باشه.

کرم پودر هدی بیوتی

این محصول برعکس محصول قبلی برای افرادی که پوست مختلط و چربی دارن مناسب هست .

کرم پودر هدی بیوتی :

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. ظاهر نهایی به شدت مات و مخملی
  3. کاور بسیار قوی روی پوست
  4. ضد آب
  5. ضد تعریق و رطوبت
  6. تکسچری فلوئیدی و فید راحت روی پوست

همونطور که بالا گفتیم کرم پودر هدی بیوتی کاور به شدت قوی داره و با یک یا نهایتا دو پمپ از این محصول میتونید پوشانندگی خیلی خوبی بگیرید، به همین خاطر موقع استفاده از این کرم پودر همیشه ذکر کردیم ه در مرحله ی اول به هیچ عنوان مقدار زیادی از محصول رو روی پوست اپلای نکنید، این کار فقط باعث میشه فید کرم پودر روی پوست سخت بشه و در نهایت کرم ظاهری کیکی و ماسیده به خودش بگیره.

هدی بیوتی برای افرادی با پوست چرب عالی هست چرا که میتونه رنگ پوست رو یکدست کنه و تمام عیوب رو محو کنه و بافت اون رو بهبود ببخشه بدون این که ذره ای باعث بشه پست و میکاپ چرب و یا سنگین بشن.

کرم پودر استی لادر

کرم پودر ستی لادر، محبوب ترین محصول بین میکاپ آرتیست های حرفه ای. استی لادر :

  1. 24 ساعته
  2. ضد آب
  3. دارای فرمولاسیونی برای کنترل چربی پوست
  4. ظاهر نهایی مات
  5. دارای تاییدیه از متخصص پوست
  6. تکسچری فلوئیدی و فید بسیار راحت
  7. کاور فول
  8. مناسب پوست های مختلط و چرب

استی لادر میتونه تمام عیوب پوستی رو کاور کنه، پوست رو یکدست و بی نقص نشون بده بدون این که باعث بشه ظاهر طبیعی پوست از بین بره در واقع این برند گفته استی لادر پوستِ دوم و بی عیب و نقص شماست.این محصول برای کسایی که پوست چربی دارن بی نظیره، موندگاری 24ساعته ای داره و توی این تایم کاملا مات روی پوست باقی میمونه و اتفاقی براش نمیوفته از طرفی چون میزان ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه ، به پوست اجازه ی چرب و براق شدن رو نمیده.

این محصول با این که کرمی حرفه ای هست ولی برای استفاده نیاز به هیچ تکنیک خاصی نداره و حتی مبتدی ترین افراد هم میتونن خیلی راحت اون و استفاده کنن.

کرم پود لورال

و محصول آخر برای معرفی بهترین کرم پودر دنیا، کرم پودر لورال هست . محصولی که برای انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال و خشک مناسب هست.

این کرم در دو مدل 24 و 32 ساعته وارد بازار شده و هر دوی این مدل ها به شدت موندگاری وکیفیت بالایی دارند و شما با توجه به نیازتون میتونید اون رو تهیه کنید.

تکسچر لورال فلوئیدی هست و همین سبب شده فیدش روی پوست به شدت راحت باشه .این محصول یکی از سبک ترین کرم پودرهای دنیاست که کاور خیلی خوبی هم داره ولی به هیچ عنوان پوست رو سنگین نمیکنه.

لورال منافذ پوست رو نمیبنده و به اصطلاح به پوست اجازه نفس کشیدن میده که این ویژگی از ایجاد جوش و لک به شدت جلوگیری میکنه و این کرم پودر رو تبدیل به یکی از بهترین محصولات برای استفاده روزانه کرده.

5 تا از بهترین محصولات دنیا رو به شما معرفی کردیم، اگر میخواین با بهترین برندهای دنیا و محصولاتِ آرایشی و پوستی بیشتری آشنا بشین وارد سایت مای سفورا بشین و اونجا در کنار دیدنِ این محصولات میتونید با خیالی راحت از اورجینال بودن محصول خریدتون رو انجام بدین.

اگر نیازی به راهنمایی هم داشتین میتونید با مشاورین این سایت در تماس باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *